środa, 6 kwietnia 2011

NextWay - drugie życie wózka

X-lander uruchomił nową usługę: skupuje używane wózki x-lander, poddaje je renowacji i następnie sprzedaje z gwarancją.
W serwisie NextWay można sprzedać swój używany wózek lub wymienić go na inny albo zabawki. Można też zakupić wózek, rzecz jasna.
Aby skorzystać z serwisu należy zarejestrować się na stronie, wypełnić formularz, w którym jest wycena wózka i opcje zakupu/zapłaty. Firma wysyła na swój koszt kuriera po wózek, następnie w 3 dni robocze informuje o dalszym losie zamówienia - przelewa pieniądze/wysyła zamówiony towar/informuje o ew. reklamacji, jeśli stan wózka jest niezgodny z zadeklarowanym. Przy wycenie brany jest pod uwagę tylko rocznik i stan tapicerki, a z rozmowy telefonicznej wiem, że w przypadku starszego wózka (2008 rok w moim przypadku) nawet on ma mniejsze znaczenie, bo i tak przy renowacji tapicerka będzie wymieniana.
Piszę o tym, ponieważ skorzystałam z serwisu i sprzedałam im starą i nieco zmęczoną życiem spacerówkę x-lander x1. Cena, która mi za nią zaoferowano była zbliżona do tych, jakie ostatnio widziałam na allegro, więc nie czuję się szczególnie stratna ;) a cała operacja odbyła się szybko i bez problemów.
Oczywiście, w przypadku wózka nowszego, z dodatkami, znacznie korzystniej jest sprzedać go na allegro czy w innym serwisie aukcyjnym, ale jeśli jest to starszy wózek w gorszym stanie, warto rozważyć skorzystanie z serwisu.
Na forach dyskusyjnych padła opinia, że x-lander dwa razy zarabia na jednym wózku. Owszem, nie należy podejrzewać tu działalności charytatywnej ;) ale gdybym miała kupić używanego x-landera, rozważyłabym zakup wózka po renowacji i z gwarancją. Oczywiście, biorąc tez pod uwagę cenę takiego wózka.
Jak sposób sprzedaży starego wózka w moim przypadku serwis się sprawdził.
Ogólnie: jako klient, w mojej konkretnej sytuacji, jestem zadowolona.