piątek, 19 sierpnia 2011

Baby jogger city elite - czy nadaje się dla maluszka

Kilka razy w komentarzach dostałam pytanie, czy ten wózek nadaje się dla maluszka od 6 miesięcy w wzwyż, jako następny wózek po gondoli.
Mam model z 2010 bez usztywnionych plecków, jednak to oparcie jest dość stabilne. Przede wszystkim jest dość grube. Pod starszym dzieckiem, takim jak mój półtora roczny synek ugina się trochę, ale to tez kwestia wagi dziecka.
Mam porównanie z baby joggerem city mini 2011, który ma usztywnione oparcie i oparcie w Elite nie jest dużo bardziej miękkie.
Moim zdaniem nadaje się dla maluszka, ale jeśli ktoś miałby wątpliwości, to ma dwie możliwości - dokupić usztywnienie (są na allegro za ok 50 pln) lub na podstawie wymiarów podawanych na forum wózkowym wyciąć je z tektury (to dokupione tez jest z czegoś tekturopodobnego).
Wady tego wózka dla maluszka: nie ma przekładanego przód-tył siedziska, czyli dziecko od początku będzie tyłem do mamy - ale to już trudno rozsądzić, czy to wada czy zaleta. Znam dzieci, które szybko chciały jeździć przodem do jazdy, są takie, które wolą przodem do mamy.