wtorek, 14 lutego 2012

Out n about nipper 360 V2


Nipper to mój  nabytek do zadań specjalnych – choć może być jedynym wózkiem dla dziecka od 6 miesięcy do 3 lat – jest naprawdę wszechstronny. V2  jest nowością w naszym kraju,  jednak na wyspach brytyjskich(skąd jest firma) jest bardzo popularny. To z pewnością wózek dla rodziców, którzy cenią sobie dobre wykonanie, praktyczność oraz komfort, ale nie lubią przepłacać.
Wózek jest przemyślany – ma wszystko, co potrzeba rodzicom i dziecku, by komfortowo spędzać czas na spacerach.  Rozkłada się na płasko, ale i praktycznie do pionu można ustawić oparcie – wiele dzieci nie lubi pozycji półleżącej, którą proponują klasyczne joggery. Siedzisko jest obszerne -  moja dwuletnia córka, w kombinezonie zimowym oraz śpiworze mieściła się i po bokach miała jeszcze 2cm luzu.  Podnóżek nie jest regulowany, ale jego pochyłość jest na tyle łagodna, że zarówno mniejszym, jak i większym dzieciom nóżki nie będą wisiały.  Rozłożone oparcie delikatnie buja dzieckiem, więc drzemka gwarantowana po przejściu kilku krokówJ Ma regulowaną rączkę( 80-108 cm), wiele skrytek oraz ciekawie rozwiązany kosz – jeden w postaci worka – pojemny i zawieszony wyżej, by nie brudził się w trudnym terenie. Drugi klasyczny, który montujemy pod ‘workiem’. Zrezygnowałam z tego niższego, bo bez niego wózek wydaje mi się zgrabniejszy. Zakładam go wyłącznie, jeśli mamy udać się na większe zakupy – czego na szczęście nie muszę robić częstoJ
Największą zaletą tego wózka jest lekkość prowadzenia. Wózek płynie, jest dosyć miękki. Obecnie testowałyśmy go w trudnych, zimowych warunkach i muszę przyznać, że zdał ten test celująco! Przejeżdżałam bez najmniejszych problemów przez wszelkie zaspy, błoto pośniegowe, lód…Wydaje mi się, że nie ma podłoża, z którym ten wózek miałby problemy. Nada się i na górskie wycieczki, i na spacery plażą, ale i na szybkie wyjście do sklepu. 
Podejrzewam, że łatwość prowadzenia tego wózka tkwi w jego wadze – jest naprawdę lekki, bo ze wszystkimi akcesoriami waży 10kg. 
Dodatkowo składa się do naprawdę małych rozmiarów. Musiałam zrobić zdjęcie porównawcze z bbo bee, bo nie wierzyłam (i pewnie nikt nie uwierzyłby), że  duży wózek terenowy, po złożeniu może być tych samych rozmiarów, co lekki wózek przewozowy. W komplecie z wózkiem jest pałąk, folia, materacy i dolny kosz. Koła duże, pompowane 12J Nośność wózka to 22kg.



Przed nipperem wyjazd w bardzo trudne warunki. Będzie wyjątkowo eksploatowany w niesprzyjających okolicznościach i aurzeJ Jestem przekonana, że i ten test zda bez trudności!
Tekst i zdjęcia: Saras-wati